Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

onsdag 22 juli 2009

Lyx


I em lämnade vi J hos gudmor Pernilla med familj som passade henne i några timmar medans vi åkte till Java och åt mongolisk,sushi och wokbuffe..Jag körde men Magnus drack öl och testade saké..Vilket inte var ngn hit! Första gången sen december som vi har barnvakt..Skönt att sitta i lugn och ro och äta och prata utan stress samtidigt som man är trygg med att veta att hon har det toppen! Dom var i lekparken(P mejlade över dagens busbilder) och härjade runt i deras lägenhet! J märkte knappt när vi kom och skulle hämta henne och var absolut inte sugen på att åka hem...Tusen tack min älskade vän för hjälpen idag (och självklart även tack till Kristin och Anders)

4 kommentarer:

Lina sa...

Ad skönt de låter, Så mysigt att krama om sitt barn när man fått en liten paus. //Lina

Pernilla sa...

Ja, så skoj det var! Julia var så snäll och fyllde min Bh med sand. Hon fick mig att verkligen hoppa till när hela sandkakan åkte in i munnen på henne. Den var inge god...gissa om hon blev törstig sen. Det här gör jag så gärna om. Kram på er.

Malin sa...

Mysigt me lite egentid för dig å M! Var d på lördag ni skulle på ballongfärd? Kram

helena sa...

Malin-Jepp! Oj vad pirrigt det börjar bli! Har du gått på hp nu? Kraam